DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY SIEROSZEWICE  ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SIEROSZEWICE


Numer ogłoszenia: ZP.PN.01.2015

data zamieszczenia: 30.01.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Sieroszewicach , ul. Ostrowska 65

63-405 Sieroszewice woj. wielkopolskie  tel. 62 739 60 76.fax 62 739 64 56

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieroszewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB GMINY SIEROSZEWICE ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SIEROSZEWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.) dla potrzeb Gminy Sieroszewice oraz jednostek organizacyjnych Gminy Sieroszewice, tj.
Publiczne Przedszkole w Latowicach, ul. Środkowa 50, Latowice, 63-405 Sieroszewice
Publiczne Przedszkole w Psarach, ul. Leśna 2, Psary, 63-405 Sieroszewice
Publiczne Przedszkole w Westrzy, Westrza 30, 63-405 Sieroszewice
Publiczne Przedszkole w Wielowsi, ul. Słoneczna 7, Wielowieś, 63-405 Sieroszewice
Szkoła Podstawowa w Masanowie, ul. Lipowa 40, Masanów, 63-405 Sieroszewice
Szkoła Podstawowa w Ołoboku im. ks. Józefa Kuta, ul. Kościelna 16, Ołobok, 63-405 Sieroszewice
Szkoła Podstawowa  w Parczewie, Parczew, 63-405 Sieroszewice
Szkoła Podstawowa w Rososzycy, ul. Kaliska 3, Rososzyca, 63-405 Sieroszewice
Szkoła Podstawowa im. Fryderyka Chopina w Strzyżewie, ul. Anny Wiesiołowskiej 1, Strzyżew, 63-405 Sieroszewice
Szkoła Podstawowa w Zamościu, Zamość 14, 63-520 Grabów nad Prosną
Zespół Szkół w Sieroszewicach, ul. Szkolna 9, 63-405 Sieroszewice
Zespół Szkół Wielowsi, ul. Grabowska 2, Wielowieś, 63-405 Sieroszewice
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieroszewicach, ul. Ostrowska 65, 63-405 Sieroszewice

Całkowite szacunkowe zużycie energii [MWh] w okresie od 01.04.2015r. r. do 31.12.2016 r. wynosi 458,886 MWh. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do siwz) oraz projekt umowy (załącznik nr 6 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1 (wykaz obiektów zamawiającego objętych przedmiotem zamówienia) i nr 2 (pełnomocnictwo), stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.00.00.00-3, 09.30.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wykonawca złoży aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w okolicznościach związanych z: a) rezygnacją przez Zamawiającego z punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w Załączniku nr 1 do Umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. b) ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii, o których mowa w Załączniku nr 1 do Umowy, w wielkości nie większej niż 20%. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tej samej stawki rozliczeniowej. Zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej jest możliwe jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. c) ze zmianą stawek podatku VAT związanych z przedmiotem zamówienia, zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę 2. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 lit. a i b zmiana umowy nastąpi poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w ust. 1 lit. c każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany ceny jednostkowej netto/brutto, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie, wpływ zmian stawek podatku VAT, zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowej ceny, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają w/w zmiany. Zmiana ceny jednostkowej netto/brutto nastąpi, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sieroszewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:  Urząd Gminy Sieroszewice  63-405 Sieroszewice ul. Ostrowska 65.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieroszewice ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:      nie

                                                                                                            WÓJT GMINY

                                                                                                    /-/ CZESŁAW  BERKOWSKI

 

 DOKUMENTACJA PRZETARGOWA DO POBRANIA PONIŻEJ

 

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 10:55:05 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:15:19.
 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:16:54 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:17:21.
 Załącznik Nr 1 do SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:17:57 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:18:19.
 Załącznik Nr 2 do SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:18:47 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:19:06.
 Załącznik Nr 3 do SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:19:43 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:20:09.
 Załącznik Nr 4 do SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:20:48 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:21:15.
 Załącznik Nr 5 do SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:21:46 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:22:10.
 Załącznik Nr 6 do SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:25:39 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:25:58.
 Załącznik Nr 1 do umowy sprzedaży

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:22:52 | Data modyfikacji: 2015-02-06 12:45:13.
 Załącznik Nr 2 do umowy

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-01-30 11:23:56 | Data modyfikacji: 2015-01-30 11:24:54.

ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA PRZETARGOWE

 Pytania nr 1 i odpowiedzi dotyczące postępowania przetargowego na: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Sieroszewice oraz jednostek organizacyjnych gminy Sieroszewice

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-02-06 12:02:28 | Data modyfikacji: 2015-02-06 12:26:27.
 Pytania nr 2 i odpowiedzi dotyczące postępowania przetargowego na: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Sieroszewice oraz jednostek organizacyjnych gminy Sieroszewice

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-02-06 12:25:59 | Data modyfikacji: 2015-02-06 12:26:35.

MODYFIKACJA DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ

 Zmiana treści SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-02-06 12:32:04.
 Zmiana załącznika Nr 1 do SIWZ

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-02-06 12:44:11 | Data modyfikacji: 2015-02-06 12:44:22.
 Zmiana załącznika Nr 1 do umowy sprzedaży

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-02-06 12:47:28 | Data modyfikacji: 2015-02-06 12:47:33.

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT

 Zbiorcze zestawienie ofert

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-02-11 08:00:35 | Data modyfikacji: 2015-02-11 08:00:58.

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Opublikowane przez: Roman Sodolski | Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas | Data wprowadzenia: 2015-03-04 07:53:54.

Zobacz:
 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Sieroszewice oraz jednostek organizacyjnych gminy Sieroszewice .  Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Sieroszewice  .  Przebudowa magazynu Obrony Cywilnej na pomieszczenia archiwum zakładowego Urzędu Gminy .  Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Masanowie, Zamościu i Rososzycy oraz do Gimnazjów: w Sieroszewicach i Wielowsi w roku szkolnym 2015/2016 .  Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności . 
Data wprowadzenia: 2015-03-04 07:53:54
Autor: Referat Inwestycji, Zamówień Publicznych i Gospodarki Przestrzennej - Jacek Sas
Opublikowane przez: Roman Sodolski