I. MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW/ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Wniosek można złożyć w: Urzędzie Gminy Sieroszewice Sieroszewice ul. Ostrowska 65 pok. nr 4 tel. +48 62 739 60 76 wew. 334
Godziny przyjmowania interesantów: poniedziałek 9:00 – 17:00 wtorek - piątek 7:30 – 15:30
PODSTAWA PRAWNA: 1. Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1397 ze zm.); 2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz 256); 3. Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o płacie skarbowej ( t. j . Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 ze zm.).
II . KTO MOŻE WYSTĄPIĆ Z WNIOSKIEM / ZAINICJOWAĆ SPRAWĘ:
Podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
III . WYMAGANE DOKUMENTY:
IV. OPŁATY:
Wpłaty można dokonać w kasie Urzędu Gminy Sieroszewice lub na konto Urzędu: URZĄD GMINY SIEROSZEWICE Bank Spółdzielczy Rososzyca 59 8431 0008 0100 0130 2000 0003 z dopiskiem „Opłata skarbowa”
V. TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY: Przeprowadzenie postępowania administracyjnego i wydanie decyzji administracyjnej odbywa się zgodnie z terminami określonymi w KPA.
VI. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych.
VII. TRYB ODWOŁAWCZY: Odwołanie od decyzji administracyjnej wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji – za pośrednictwem organu I instancji.
Dokumenty do pobrania:
|
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCHInformacja o przetwarzaniu danych osobowych - pdf. |
Autor: Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych - Roman Sodolski
Opublikowane przez: Roman Sodolski